Konflikty i trudne sytuacje w zespole, skuteczna komunikacja
Praca zespołowa to podstawa funkcjonowania firm. Dużą ilość czasu spędzamy z innymi ludźmi. Dzielimy z nimi ich gorsze i lepsze chwile w życiu. Napotykamy też różnice w charakterach i poglądach. Nierzadko te składowe doprowadzają do konfliktów i rozłamów w zespołach. Pracownicy odchodzą lub tracą zapał do pracy. Dobra i przyjazna atmosfera jest podstawą funkcjonowania w zespole.
Co oferujemy?
Nuka komunikacji w zespole. Prowadzimy szkolenie z kolorów osobowości, uczymy, jak rozmawiać z każdym człowiekiem. Jakie informacje są wypowiadane, a jakie trafiają do danej jednostki. Pokazujemy różnice, ale przede wszystkim skupiamy się na celach wspólnych. Uczymy skutecznej i pozytywnej komunikacji. Doradzamy, jak rozwiązywać konflikty, a przede wszystkim uczymy, jak im zapobiegać.
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla każdego pracownika. Warsztaty ze skutecznej i pozytywnej komunikacji są kierowane absolutnie do każdego pracownika.